*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

גל עב"מים משולשים שוטף את שמי בלגיה

מאות שיחות טלפון מבוהלות למשטרה ולצבא התרחשו ב-אפריל,1990, כאשר אלפיי בלגים במזרח המדינה ובמספר ישובים שונים המרוחקים מיילים זה מזה דיווחו על עב"ם משולש המשייט לאיטו בשמיים. מטוסיי קרב בלגיים נשלחו ליירט את העצם ובמקום המפגש התרחשה תקרית מאוד מעניינת שלאחריה הצבא הבלגי ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת עם חלק ממפקדיו הבכירים ובראשם תדרך מפקד חיל האויר הבלגי "על מדים"! (מה שהופך את זה לרישמי).
במסיבת עיתונאים זו מוצגים תצלומי וידאו מוקלטים ורישומיי ראדר ובהם נראה העצם מרחף בגובה נמוך ולאחריו מאיץ בבת אחת למהירות אדירה של כ-7000 קמ"ש !!
ישנם עדויות מהימנות נוספות של טייסים שהשתתפו בארוע,של מפקד תחנת ראדר(נוספת) של כוח נאט"ו ,שוטרים בלגים שעקבו אחר העצם ומאות תושבים המביאים אישוש והצלבת מידע חיוני לתקרית הנ"ל וזאת ביחס למיקומם בשטח ולזמנים.
תיעוד התקרית:
ממשלת בלגיה היא אחת מהממשלות הסובלניות יותר כלפי תופעת הע"במים ועל כן לא הייתה לה כל בעיה להטיל על מפקד חיל האויר הבלגי ,ויולפרד דה בראוור,לתת תדריך מקיף ואמיתי. לפנכם חלק ממסיבת העיתונאים שערך מפקד חיל האויר הבלגי (Maj. Gen. W.J.L.De Brouwer) על אירוע העב"ם המשולש בשמי בלגיה ב-1990.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.