*********************
- פתח דבר -
ב-1960 הגה האסטרונום והאסטרופיסיקאי ,ד"ר פרנק דרייק ,משוואה המחשבת ומעריכה את מספר העולמות ביקום שייתכן שקיימים בהם חיים אינטילגנטיים המסוגלים מבחינה טכנולוגית ליצור תיקשורת עם כדה"א .לפי חישוביו של דרייק קיימות 10,000 צויליזציות בגלקסיה שלנו ,שביל החלב ,המסוגלות ליצור קשר עם כדור הארץ .כעבור 40 שנה נוסחה והורחבה המשוואה מחדש על ידי ד"ר אמיר אקזל ,פרופ' למתמטיקה וסטטיסטיקה שמתייחסת לא רק לגלקסית שביל החלב שלנו בלבד אלה גם מתייחסת לכל שאר הייקום הנראה לעין ושבו יש ביליונים של גלקסיות ושבכל אחת מהן ביליוניי כוכבים .התוצאה המתמטית הפשוטה אליה הגיע פרופ' אמיר אקזל היא שהסבירות שקיימות צויליזציות אינטלגנטיות המסוגלות להתקשר עם כדה"א היא בסבירות של 100%...המשך...
*********************

עב"ם נוחת בחווה בצרפת ובעקבותיו ז'אן ז'אק ולאסקו,ראש אגף בסוכנות החלל הצרפתית מודה בראיון לעיתון בטולוז :"כן,עב"מים אכן קיימים".

ז'אן ז'אק ולאסקו כיהן כראש סוכנות SEPRA(הסוכנות לתופעות אטמוספריות ועצמים בילתי מזוהים) שפעלה תחת CNES שהיא סוכנות החלל הצרפתית,בין השנים 1983-2004.
מיד עם פרישתו
התראיין לעיתון מקומי בטולוז (La Dépêche du Midi) ובוא הכריז:"כן,עב"מים אכן קיימים".בספר שכתב( "UFOs... the evidence" (Carnot publisher) ופרסם הוא מעיד על אירועים רבים שחקר,לטענתו מתוך אלפי מיקרים שחקר רובם התגלו בסופו של דבר כטעות בזיהוי ושהם בעצם היו מטוסים,טילים,בלונים או תופעות אטמוספריות אך כ-13.5% מהמקרים התגלו כבילתי ניתנים להסבר וחומקים מכל הסבר מוכר(כלומר עב"ם). במאמר שפורסם בגיליון מס' 29 של המגזין המדעי ("Sciences Frontières")פונה מר ולאסקו במכתב פתוח לכל הספקנים באשר הם,תקראו,מאוד מעניין.

התקרית בכפר טרנס-אן-פרובנס
מה שהוביל אותו לקבל את העובדה כי אכן תופעת העב"מים היא אמיתית היא התקרית של נחיתת עב"ם בינואר 1981 בכפר טרנס-אן-פרובנס שבצרפת.החוואי ניקולאי רנטו היה עד לניחתת עב"ם במרחק של כ-30 מטר ממנו,העב"ם בקוטר של כ-2 עד 3 מטרים אליפסי ובצבע מטאלי והוא המריא ונסק במהירות כעבור מספר שניות.המשטרה הוזעקה ולמקום הגיעו שוטרים וחוקרים מטעם סוכנות SEPRA של סוכנות החלל הצרפתית .ממצאיהם מראים כי נחיתת העב"ם השאירה אחריה עקבות פיזיים וסימני נחיתה המצביעים על נחיתת עצם כבד מלמעלה.דגימות קרקע וצמחיה סביב אתר הנחיתה נלקחו ונשלחו לבדיקות במספר מעבדות ממשלתיות בצרפת,הבדיקות הוכיחו כי הופעל על אותם דגימות חום של לא פחות מ-600 מעלות.
לקריאת דו"ח מפורט על התקרית והממצאים - לחץ כאן
לפנכם עדות וידאו :


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבקר יקר ,תגובות ייתקבלו בברכה .פירסום מוצרים או פירסום אתרי אינטרנט לא ייתקבלו .קישורים הרלוונטים לנושא הכתבה ייתקבלו .ויכוחים סוערים או דיונים פוריים ייתקבלו בברכה .זילזול,סרקאזם או כל שימוש בשפה לא "נקיה"-לא ייפורסמו .המגיבים מתבקשים להצמד ולהגיב באופן הנוגע לתוכן הכתבה .תודה .מנהל האתר.